Aventor's support hjælper
dig hurtigt over de ud-fordringer du måtte møde. Hold dig ikke tilbage!

Med en Aventor Serviceaftale har du nem og hurtig adgang til ekspert viden om løsningen og dens funktioner.

Der er også hjælp at hente på Aventor's support site:

http://support.aventor.dk

Aventor Serviceaftale

 

Med en Aventor Serviceaftale har du nem og hurtig adgang til ekspertviden om netop din løsning og dens funktioner.

 

 

Serviceaftalen omfatter:

 

•Nye serviceopdateringer uden beregning
• Support på AD HOC og Windows*
• Hotline-assistance vedr. problemer og betjening
• Ubegrænset brug af telefonassistance hos vores supportafdeling
• Mulighed for at fremkomme med forbedringsmuligheder
• Fejlrapportering direkte til Aventors ServiceDesk
• Løbende brugerinformation, nyheder og gode råd om AD HOC
• Invitation til ERFA-møder, hvor du kan udveksle erfaringer med andre brugere.

* Support på Windows ydes i det omfang funktionaliteten i AD HOC berøres.

 

Serviceaftalen tegnes direkte med Aventor, hvortil også alle support opkald foretages. Der kan rettes henvendelse til Aventor alle hverdage mellem 08:30 og 16:30. Ligesom du har mulighed for at logge direkte på Aventor's support site http://support.aventor.dk Adgang til support sitet kræver gyldigt licensnummer.

 

Hvis du ønsker at tegne en serviceaftale eller har nogle spørgsmål, så kontakt Aventor på telefon: +45 7015 7500 eller anvend kontaktformen her.


 

Serviceaftale | Handelsbetingelser | Tag mig til support sitet