Aventor Serviceaftale
Med en Aventor Serviceaftale har du nem og hurtig adgang til ekspertviden om netop din løsning og dens funktioner.
Serviceaftalen omfatter:
•Nye serviceopdateringer uden beregning
• Support på AD HOC og Windows*
• Hotline-assistance vedr. problemer og betjening
• Ubegrænset brug af telefonassistance hos vores supportafdeling
• Mulighed for at fremkomme med forbedringsmuligheder
• Fejlrapportering direkte til Aventors ServiceDesk
• Løbende brugerinformation, nyheder og gode råd om AD HOC
• Invitation til ERFA-møder, hvor du kan udveksle erfaringer med andre brugere.
* Support på Windows ydes i det omfang funktionaliteten i AD HOC berøres.
Serviceaftalen tegnes direkte med Aventor, hvortil også alle support opkald foretages. Der kan rettes henvendelse til Aventor alle hverdage mellem 08:30 og 16:30. Ligesom du har mulighed for at logge direkte på Aventor's support site http://support.aventor.dk Adgang til support sitet kræver gyldigt licensnummer.
Hvis du ønsker at tegne en serviceaftale eller har nogle spørgsmål, så kontakt Aventor på telefon: +45 7015 7500 eller anvend kontaktformen her.
Serviceaftale | Handelsbetingelser | Tag mig til support sitet