Aventor lever af at skabe merværdi for vore kunder gennem tilpassede løsninger kendetegnet ved hurtigt ROI

Med mere end 450 solgte løsninger til private og offentlige virksomheder, har Aventor opnået en solid position på det danske marked for Service Management løsninger.

Herunder løsninger til IT Support, Kundeservice og Facility Management.

Aventor's idégrundlag

 

AD HOC IT ver.1 blev udviklet tilbage i 1995 med udgangspunkt i datidens voksende ønske fra IT afdelingerne om bedre styring og overblik vedr. virksomhedens:

 

• PC'ere
• Supportopgaver
• IT Viden

 

Som kernekvaliteter blev det besluttet, at applikationen skulle være nem at betjene og at funktionerne skulle gøre en synlig forskel, gennem forenkling af komplekse serviceopgaver og forbedring af det samlede service niveau. Det skulle være nemt at handle med os og kunden skulle løbende kunne udvikle sig i tæt samspil med applikationen.
Disse kerneværdier har været aktuelle lige siden.

 

Siden 1995 er der sket meget med AD HOC, og i dag leverer vi Service Management løsninger til en lang række serviceområder der bla. omfatter:

 

• IT Services
• World Wide Kundeservice
• Facility Management
• Beboer Service
• Administrations og -sekretariats støtte
• m.m.

 

Da vi dækker mange forskellige serviceområder og har lært, at vores kunder ikke altid har identiske behov, har vi udviklet en bred vifte af tillægsmoduler, som kan til- eller fravælges efter behov. Kundernes ønsker og behov er fortsat den drivende kraft bag Aventor's produktudvikling, og ved hjælp af vores dygtige medarbejdere, er der som regel ikke langt fra idé til virkelighed. Applikationen er i dag et levende bevis på, at den oprindelige idé og strategi, om at være i løbende tæt dialog med kunderne, kombineret med en stor grad af fleksibilitet, var et fornuftigt valg såvel for os selv som vores kunder, hvoraf nogle har været hos os i mere end 10 år.

 


I dag bygger ideen bag AD HOC desuden på filosofier som: at "tilfældig service er dyr service", at "plukke de lavest hængende æbler først" samt at der er mange forskellige veje til at opnå et bedre og mere rentabelt serviceniveau. I nogle tilfælde er det ITIL's strukturer der ligger til grund mens det i andre tilfælde tager direkte afsæt i et konkret aktuelt behov/problemstilling. Der kan være fordele og ulemper ved begge tilgange men med AD HOC er du sikret, at kunne komme frem til målet uanset hvordan forløbet starter.



Hvis du vil høre mere om Aventor og hvordan vore løsninger kan hjælpe din virksomhed, så kontakt os på telefon: +45 7015 7500 eller anvend kontaktformen her.


 

AD HOC IT | AD HOC FM | AD HOC Customize